Jeg har sydd en del "forstørrede sminkepunger" de siste to årene, etter at jeg lagde mønsteret "Sminkepung med åttebladsroser". På oppfordring skal jeg holde kurs på denne typen ommøblering (hos Quiltefryd nå i vår). Og dermed fikk jeg en god anledning til å sy noen flere.....





Denne er noe mindre ommøblert (det er den som er avbildet i Quiltefryds kurskatalog):



Kurset går over to kvelder, den siste skal brukes til å se på enkle endringer i broderprogrammet. Da kommer vi nok til å gjøre noe ala det du ser rett over her. Men kurset er åpent i den forstand at vi gjerne vil se mange forskjellige forslag til endringer. Hensikten er at hver og en skal kunne sette sitt personlige preg på toalettveskene. 

Jeg har en til i farta, nesten ferdig. Den er jeg ikke helt fornøyd med hva materialvalg angår. Det jeg derimot synes er bra, er at jeg har dratt mye morsomt ut av 6D Premier da jeg lagde den. Jeg kommer tilbake med bilder. :)

Forresten; et syetui jeg har sydd flere ganger - og også vist tidligere - finner du i dette blogginnlegget:
http://mfjdesign.blogspot.no/2012/01/resultatet-fra-shape-creator.html